Monday 2 June 2014

# Jeragat # Rambut Beruban

VIVIX TANGGUH TANDA-TANDA PENUAAN

Sekarang ni ramai yang kelihatan lebih tua berbanding usia sebenar. Kalau ada yang tegur nampak lebih muda, itu baguslah..tapi kalau ada yang tegur nampak lebih berusia? walaupun dalam gurauan masih boleh terusik hati tu..Untunglah sesiapa yang mengamalkan Vivix sebab Vivix boleh bantu menangguh tanda-tanda penuaan.

Gaya hidup, pemakanan, faktor persekitaran menyebabkan ramai yang menghadapi masalah tua sebelum usia. Maklumlah kan, trend zaman sekarang semua nak cepat, semua nak berlumba-lumba, semua terkejar-kejar dicampur pula dengan tabiat merokok (termasuk perokok pasif), tekanan hidup atau tekanan ditempat kerja memang patut lah ramai yang kelihatan lebih tua sebelum usia.

shaklee vivix


Apakah tanda-tanda penuaan?? Antaranya ialah

♦ Garis-garis halus dan kedutan mula muncul disekitar mata & sekitar mulut
♦ Kulit kusam dan muncul bintik penuaan (jeragat)
♦ Mata putih kemerah-merahan
♦ Mengalami sakit-sakit badan atau sendi
♦ Rambut beruban, rambut gugur dan menipis
♦ Kulit kendur dan hilang keanjalan
♦ Sembelit
♦ Badan mudah letih dan kurang bertenaga
♦ Sistem pertahanan tubuh semakin lemah


Bagaimana Vivix menangguhkan tanda-tanda penuaan??

Vivix berupaya mengaktifkan pengawalan dari peringkat sellular lagi dengan memberi impak terhadap 4 mekanisme utama proses penuaan iaitu;

shaklee vivix


1. Membaiki dan melindungi sellular DNA - setiap hari sel-sel tubuh diserang oleh jutaan serangan yang merosakkan DNA. Serangan-serangan ini merosakkan pengkalan data genetik dan menghasilkan satu 'typo' (kesilapan dari yang asal) yang akan mengganggu fungsi sel dan panjang umur.

2. Memberi impak positif pada pengawalan genetik - pengawalan genetik menyumbang kepada kemerosotan umur pada tahap sellular. Didalam satu penemuan utama, dalam ujian klinikal telah ramuan Vivix® mengaktifkan satu kawalan genetik utama yang menolong melambatkan penuaan pada tahap sellular.

3. Menggalakkan bio-genesis (pembentukan semula) mitokondria - fungsi mitokondria adalah menghasilkan tenaga dalam sel yang kita perlukan. Apabila kecekapan mitokondria menurun, fungsi sel turut menurun.

4. Melambatkan pembentukan protin AGE - protin AGE boleh menyebabkan kerosakan pada tahap sellular yang mengganggu keutuhan sel dari panjang umur. Ramuan Vivix adalah 10kali ganda lebih kuat dari resveratrol yang boleh melambatkan pembentukan protin AGE

Vivix merupakan suplemen anti-penuaan yang terbaik didunia yang dibangunkan selepas penyelidikan bertahun-tahun oleh Shaklee. Oleh kerana kebolehannya memperbaiki dari peringkat sel, Vivix bukan sahaja berkesan untuk mengekalkan awet muda malah boleh membantu mereka yang menghadapi masalah diabetes, Lupus, strok, tekanan darah tinggi dan juga kanser.

Sebotol Vivix dengan kandungan 150ml berharga RM475 (WM) / RM499 (EM)

Untuk mendapatkan Vivix anda boleh terus order dengan klik pada butang order berikut

Klik untuk order


Dengan setiap pembelian Vivix untuk kecantikan kulit, anda akan mendapat PERCUMA E-BOOK RESIPI BUAT MASKER.

Berminat untuk mendapatkan Vivix berserta konsultasi dan cara makan yang betul, sila hubungi saya
--->> Jana Hazana (ID 908814)
--->> 017-3125484
--->> janahazana@gmail.com


Penghantaran ke seluruh Malaysia, Brunei & Indonesia via Poslaju & GDex



**************************
Dapatkan harga penjimatan untuk setiap produk Shaklee dengan mendaftar sebagai ahli




No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana