MERIAHNYA HARI RAYA AIDILADHA

Macam biasa hari raya ni saya beraya di rumah mak di Kelantan. Macam biasa juga, raya di rumah mak meriah dan mewah dengan makanan yang sedap-sedap. Sebab tu setiap kali raya terutamanya pagi raya saya memang tak boleh beraya kat tempat lain selain rumah mak. Kemeriahan tu memang dirasai sejak dari petang sehari sebelum tu bila periuk-periuk besar mula diturunkan dari almari, bawang-bawang mula dikupas, dapur ke-2 mula dipasang..suara hiruk pikuk si kembar dan sepupu-sepupu bergurau senda...

Memang meriah...




Ni menu pagi raya Aidiladha kami sekeluarga..
Ada soto dan nasi impit berkuah kacang..
Buat soto ni sebab nak tarik selera anak-anak..diorang suka sangat makan soto. Hingga jam 1 tengahari, si kembar dah pun habiskan 4 mangkuk soto setiap seorang...sama lah sepupu diorang Kak Yong dan Hafiz. Bila sorang mintak, nanti semua pun beratur nak jugak..Puas hati saya dan kakak selepas semalaman didapur menyediakan soto..Anak-anak berselera makan, mak mana tak gembira ye tak??

Untuk menu tengahari dan malam..
Mak masak singgang daging dan daging goreng berkunyit..Untuk daging goren berkunyit saya dah request guna kunyit hidup dan letak bawang besar banyak-banyak..bagi kaww daging goreng berkunyit tu..

Oh ye, jika anda sedang bergelut dengan masalah tekanan darah tinggi atau tekanan darah rendah, saya nak sarankan vitamin Garlic Complex.


Garlic Complex boleh membantu anda memperbaiki kestabilan tekanan darah dengan berkesan... Selain itu Garlic Complex juga bantu meningkatkan sistem imunisasi tubuh. Harga sebotol Garlic Complex hanyalah RM47.50 sahaja.

Baca: Menurunkan paras kolesterol tinggi dan mencegah penyakit darah tinggi


Nikmatilah hidup yang lebih berkualiti dengan kesihatan yang optimum. Anda berhak memilikinya. Bagaimana hendak dapatkan Garlic Complex? Hubungi saya pengedar Shaklee anda


Salam Sayang.....

Jana Hazana
017-3125484


1 comment:

  1. huuu~~ huuu~~ sedih.. xberaya dgn family pun :'(

    ReplyDelete

Disclaimer

Segala testimoni yang dikongsi disini atau penulisan tentang produk bukan bertujuan untuk merawat, menyembuh atau menganalisa apa jua penyakit/masalah kesihatan. Pembaca yang mengalami masalah kesihatan digalakkan mendapat nasihat dari pakar kesihatan yang berkaitan.

linkwithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...