Saturday 18 October 2014

# Al-kisah

Makan-makan: Restoran kegemaran saya

Sapa suka makan makanan Thai? Ni nak kongsi sikit tentang satu restoran masakan ala Thai kegemaran saya sekeluarga. Restoran ni terletak di batu 8, Gombak..bagi yang tak biasa dengan area Gombak, restoran ni terletak di tepi jalan lama yang menghala ke Karak..Senang je nak cam sebab kat situ ada juga restoran-restoran lain dan tempat parking yang agak luas. So walaupun malam, tempat tu agak meriah ditambah dengan hiasan lampu neon yang berwarna-warni.

Nama restoran tu ialah Wira Seafood. Menu kegemaran kami adalah Ikan Siakap Stim Limau, Ikan Siakap 3 Rasa, Tomyam Poktek, Kerabu Suhun, Daging Masak Merah, ABC dan Pulut Mangga. Banyak lagi menu-menu lain yang ada tapi itu lah yang selalunya kami akan order..

makan

Sori la takde gambar yang saya boleh kongsi sebab selalunya bila makanan dihidangkan, baca doa makan dan terus NGAPP!! Gambar kedai lagi la takde..Mujur ada 1 gambar Pulut Mangga ni..

Dari segi harga, bagi kami berpatutan la dengan mutu makanan, suasana restoran dan servis yang disediakan. Cepat, sedap dan selesa. Sesuai untuk yang datang bersama kawa-kawan mahupun keluarga yang bawa anak-anak kecil...Makanan western pun ada ye..

Jika anda berjalan-jalan ke Gombak dan ingin mencari restoran masakan ala Thai untuk makan malam, singgah lah ke Restoran Wira Seafood.


No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana