Monday 6 October 2014

# Pengedar Shaklee Kelantan

PENGEDAR SHAKLEE DI MACHANG & TANAH MERAH

Assalamualaikum & salam sejahtera..

Pengumuman buat rakyat negeri Kelantan..
Sekiranya anda ingin mendapatkan produk Shaklee dan sedang mencari pengedar Shaklee di Machang atau pengedar Shaklee di Tanah Merah boleh hubungi saya.

Kriteria;

  • 5 tahun pengalaman bersama Shaklee (pengguna & pengedar)
  • Menyediakan nasihat cara makan & konsultasi eksklusif sepanjang penggunaan vitamin.
  • Profesional



Sekiranya anda pentingkan kriteria-kriteria diatas jom hubungi saya, pengedar Shaklee di Machang, Tanah Merah di talian berikut:

stokis shaklee machang




Jika anda ingin mendapatkan produk Shaklee sendiri bolehlah mengunjungi stokis Shaklee di
Sunway Pinnacle (Ibu Pejabat Shaklee - 03-5622 3188), Sri Rampai (Cawangan Center - 03-4142 1067), Ipoh (Cawangan Utara - 05-241 8260), Pulau Pinang (Cawangan Utara - 04-397 4325), Johor Bahru (Cawangan Selatan - 07-352 5188) dan  Kota Bharu (Cawangan Pantai Timur - 09-747 8688) .

ID sah ahli/pengedar diperlukan ketika membuat pembelian di kaunter.



Saya sebagai pengedar Shaklee Malaysia khususnya di Machang, Tanah Merah menyediakan servis PENGHANTARAN PRODUK SHAKLEE di area Bandar Machang, Bandar Tanah Merah, Temangan, Bandar Baru Tanah Merah dan kawasan sekitarnya..

Jom dapatkan produk Shaklee dari saya iaitu pengedar Shaklee di Machang, Tanah Merah hari ini. Setiap pembelian akan disertakan dengan cara makan vitamin yang betul, tip-tip dan konsultasi secara percuma. Jika berminat untuk menjana pendapatan sampingan dengan had yang anda sendiri tentukan juga akan diberi bimbingan secara eksklusif dan profesional. Pengalaman tidak diperlukan.

Sekiranya anda seorang yang pentingkan kesihatan dan kecantikan, anda sudah pasti akan memilih Shaklee...Jom tingkatkan kualiti hidup demi mereka yang tersayang..

Salam Sayang, 

Jana Hazana (ID 908814)
017-3125484 

Pengedar Shaklee Machang
Pengedar Shaklee Tanah Merah
Pengedar Shaklee Kelantan



No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana