Wednesday 15 October 2014

# ESP # Ostematrix

Vitamin untuk tulang patah agar cepat sembuh

Jika anda atau ahli keluarga sedang mengalami patah tulang, tulang retak atau baru je menjalani pembedahan tulang, jangan sesekali abaikan pengambilan vitamin untuk membantu merawat tulang patah agar cepat sembuh.

Vitamin untuk tulang patah agar cepat sembuh bukan sahaja penting untuk bantu merawat tulang patah dan retak agar cepat sembuh malah bantu kuatkan sistem imun bagi melawan sebarang jangkitan pada luka dan membina semula dan mengukuhkan sel-sel tulang, daging dan otot supaya dapat kembali berfungsi seperti biasa malah lebih kuat.

Vitamin untuk merawat tulang patah agar cepat sembuh ini akan memastikan nutrisi yang betul yang diperlukan tubuh semasa dalam proses penyembuhan supaya mencukupi terutamanya bagi mereka yang lebih berusia, kekurangan nutrisi, ada penyakit sedia ada dan merokok.

tulang patah cepat sembuh


Tulang merupakan tisu unik yang boleh tumbuh semula namun ia bergantung kepada keupayaan tubuh untuk menentukan samada tulang dapat bercantum dengan cepat atau tidak. Keupayaan tubuh pula ditentukan oleh beberapa faktor antaranya nutrisi.

Proses penyembuhan yang sempurna akan membolehkan tulang patah cepat sembuh dan pesakit kembali sihat seperti biasa malah tulang lebih kuat dan dapat berfungsi seperti sediakala. Pemulihan yang cepat dan sempurna juga boleh mengelakkan dari sebarang masalah lain seperti luka bernanah akibat jangkitan kuman, tulang sembuh dalam posisi yang salah dan tulang tidak bercantum dengan sempurna.

Set vitamin shaklee untuk merawat tulang patah agar cepat sembuh dan dapat berfungsi seperti sediakala adalah ZINC COMPLEX, OSTEMATRIX dan ESP termasuk ADVANCE JOINT HEALTH TABLET sekiranya melibatkan sendi seperti lutut. Ia amat disarankan juga untuk mereka yang baru menjalani pembedahan tulang masuk besi.


atasi tulang patah lambat sembuh
Vitamin untuk tulang patah agar cepat sembuh

Jom baca mengapa setiap vitamin diatas penting untuk merawat tulang patah agar cepat sembuh:

  1. ZINC COMPLEX membantu cepatkan pemulihan luka. Zink penting dalam sintesis DNA, protin, pembahagian sel dan pembentukan kolagen yang merupakan proses penting untuk pertumbuhan semula dan pemulihan tisu-tisu tubuh. Dengan bekalan zink yang mencukupi, tulang akan pulih dengan lebih cepat. Sistem imun juga lebih kuat bagi melawan jangkitan.
  2. OSTEMATRIX lengkap dengan kalsium, magnesium dan vitamin D. Kalsium merupakan mineral utama dalam komposisi tulang manusia dan sangat penting untuk tulang terutamanya dalam proses pemulihan. Magnesium pula berfungsi menjadikan kalsium lebih mudah diserap oleh tubuh.
  3. ESP membekalkan protin yang penting untuk memulih dan menggantikan sel-sel yang lebih sihat. Oleh itu bukan sahaja luka cepat sembuh malah dapat pudarkan parut juga. Protin juga memberikan tenaga segera bagi mereka yang terpaksa berpantang makan atau selepas menjalani pembedahan.

Update terkini:

Zinc Complex tiada stok. Pengguna boleh menggantikannya dengan Vita-c Plus atau Vivix.



Set vitamin Shaklee untuk patah tulang agar cepat sembuh ini sesuai digunakan walaupun pesakit mempunyai masalah kencing manis malah membantu pesakit mengawal gejala kencing manis. Ia juga tidak mempunyai kesan buruk untuk jangka masa panjang kerana 100% bebas steroid dan bahan kimia bahaya.

Set vitamin shaklee untuk rawat tulang patah cepat sembuh ini juga boleh mengatasi masalah tulang rapuh. Customer jana pernah bagitau, sejak amalkan set vitamin untuk tulang patah cepat sembuh ni tiap kali pergi x-ray tulang dia kelihatan makin jelas. Doktor pernah bagitau dia, sebelum ni dia ada masalah tulang rapuh.


Bagaimana nak dapatkan set vitamin tulang patah Shaklee ni dan agar tulang patah dan retak dapat sembuh dengan cepat? Jom dapatkannya dengan menghubungi jana ditalian berikut.

Nasihat cara makan yang berkesan serta konsultasi percuma akan diberi sepanjang penggunaan vitamin eksklusif untuk customer jana.

Ingat, jangan abaikan rawatan patah tulang dari pakar tulang tau!


merawat tulang patah supaya cepat sembuh

Penghantaran pantas & tepat ke seluruh Malaysia, Brunei & Indonesia.


9 comments:

  1. ooo kalau ada yang accident patah tulang boleh syorkan ambil ni kan

    ReplyDelete
  2. nice produk..ramai yang yakin dengan shaklee

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan? Sebab ia selamat dan berkesan..Inshaa Allah :)

      Delete
  3. Mak saya retak tulang baru2 ni..amal set ni

    ReplyDelete
  4. umur 60thn tulang kaki patah masuk besi berkesan tak kalau guna vitamin ni?

    ReplyDelete

Follow Instragram Jana_Hazana