Saturday 18 August 2018

# Jerawat # Kulit Berminyak

Testimoni Shaklee Youth Skincare

Sejak Shaklee Youth Skincare dijual pada Mac 2018, permintaan pasaran makin ramai. Rata-rata yang dah try Shaklee Youth Skincare ni bagitau kulit lebih lembap dan jerawat cepat kecut.

Betul. Jana sendiri dah 2 bulan guna Youth skincare ni. Memang jerawat cepat sangat kecut. Kulit lebih lembap dan lembut. Dari pencuci hingga ke krim malam, semua best. Sedap pakai tak melekit atau berminyak.

Ni antara testimoni pengguna Shaklee Youth Skincare.


Shaklee Youth Skincare

skincare untuk jerawat pasir

skincare untuk kulit berminyak

shaklee youth skincare




Berbeza juga pada individu. Bagi yang turut mengamalkan vitamin Shaklee secara konsisten akan dapat kesan yang lebih cepat.

Ye lah, kulit wajah kita ni berkait rapat dengan kesihatan dalaman. Kalau sel-sel kita kering tak cukup nutrisi, akan jelas muncul tanda-tandanya pada kulit.

Contohnya masalah liang pori besar. Apabila tubuh kurang kolagen, sebab tu liang pori besar-besar. Jadi walaupun dah guna Youth Shaklee, tetap kena topup kolagen juga. Sama juga dengan parut berlubang, jerawat kronik serta jeragat.

Shaklee Youth Skincare 100% semulajadi, beyond organic. Yang pasti, dengan menggunakan Shaklee Youth Skincare anda dah selamat dari lebih 1,500 bahan kimia terlarang yang memudaratkan kesihatan untuk jangka masa panjang.

shaklee youth skincare jerawat


Order

===========================
Hubungi

Hazana Binti Hamzah (sid 908814)
Facebook : Jana Hazana
Instagram : Jana_Hazana

===========================




No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana