Monday 13 August 2018

# Diabetes/Kencing Manis # Testimoni Vivix

Testimoni Vivix untuk kencing manis

Assalamualaikum dan selamat sejahtera. Jana doakan semoga semua yang baca blog ini dikurniakan kesihatan yang baik. 

Alhamdulillah Vivix semakin ramai pengguna. Ramai yang cuba Vivix secara konsisten dan dapat baiki mutu kesihatan mereka.


cara turunkan gula dalam darah



Apa itu Vivix?

Vivix merupakan pemakanan polifenol yang dibuat dari bahan-bahan alam semulajadi alam botani. 4 bahan utama kandungan Vivix ialah Anggur Muscadine, Lobak ungu, Herba Knotweed Jepun dan Eldeberi Eropah


Bagaimana Vivix berfungsi?

Fungsi utama Vivix ialah membantu kita untuk jadi lebih sihat. Cara Vivix berfungsi ialah 

1. Vivix membaiki dan mencegah kerosakan sel DNA. Setiap hari sel-sel tubuh kita diserang oleh radikal bebas lalu menyebabkan gangguan pada fungsi sel serta typo. Contoh serangan radikal bebas ialah tabiat merokok, pencemaran alam sekitar, stress yang merangsang penghasilan toksin serta tabiat pemakanan tidak sihat

2. Vivix melambatkan penuaan sel yang merupakan antara faktor penyakit kronik. Penuaan sel boleh berlaku walaupun kita baru berusia awal 30an. Antara faktor yang menyebabkan penuaan sel ialah faktor keturunan (contoh uban, kencing manis),  lambakan toksin dalam tubuh, stress serta kekurangan antioksidan.

3. Vivix tingkat kecekapan sel. Setiap sel memerlukan tenaga untuk berfungsi dengan cekap. Vivix tingkatkan penghasilan mitokondria iaitu penjana tenaga dalam sel sekaligus tingkatkan tenaga sel.

4. Vivix melambatkan pembentukan protin AGE (Advanced Glycation End Products) yang menganggu kekuatan sel dan kepanjangan umur.


cara turunkan gula dalam darah



Bagaimana Vivix berfungsi untuk kencing manis?


Vivix merangsang baikpulih kerosakan sel serta meningkatkan kecekapan pada sel-sel organ pankreas. Hasilnya organ pankreas dapat berfungsi dengan lebih baik. 

Pankreas adalah 'kilang' yang menghasilkan insulin.

Kandung Vivix kaya dengan asid klorogenik, resveratrol dan tinggi antioksidan memberi manfaat untuk kurangkan gejala kencing manis, baiki penglihatan, mengurangkan berat badan, anti radang, melambatkan proses penuaan dan menyembuhkan luka dengan cepat.


Testimoni terkini Vivix untuk kencing manis





BACAAN GULA DALAM DARAH MAK TURUN DARI 17 ke 5 
=================================================

Sebagai seorang anak risau amat sangat bila doktor syorkan mak saya untuk mengambil suntikan insulin sendiri dirumah instead of makan ubat sahaja untuk control sugar reading mak.

Bila Mak bagitau pasal apa yang doktor syorkan dan nampak jelas mak tak selesa dengan suntikan itu.Susah kan nak kemana2 perli bawa pen-cucuk itu kesana sini.Melihat kerisauan Mak,saya terus belikan sebotol Vivix untuk jadikan ikhtiar disamping control pemakanan Mak(tukar beras,tukar gula dirumah) dan gaya hidup lebih sihat.

Alhamdulillah mak setuju nak minum Vivix setiap hari sesudu sebelum tidur.Dan amazingly result untuk next appointment sangat memeranjatkan.Even doktor sendiri terkejut dan bagitahu tidak perlu ambil suntikan dirumah.Just teruskan apa yang Mak sedang lakukan sekarang.
j
Kini masih meneruskan rutin pemeriksaan dan result setelah mengamalkan Vivix dengan konsisten selalu cantik dan tidak seperti dulu lagi.Dan sayalah insan paling gembira meUlihat Mak kembali aktif dan sihat sediakala.Alhamdulillah




* * * * *




DOS INSULIN MAK BERKURANG LEPAS AMBIK VIVIX
·       ==============================================

Mak saya dah lama ada kencing manis. Mula2 mak kena makan ubat je. Sampai satu tahap, makan ubat pun tak boleh nak turunkan gula dalam darah. 

Nak tak nak, TERPAKSA cucuk insulin untuk turunkan gula. Maka bermula lah episod mak kena cucuk insulin. 

Sebelum makan, nak kena cucuk dulu, setengah jam kemudian baru boleh makan. Bayangkan lah kalau kita sendiri tiap2 hari nak kena cucuk, seksa tak? 

Kesan ketara lepas mak ambik Vivix:

·       Tiada lagi protein dalam air kencing
·       Dos insulin turun dari 20 lebih kepada 6-8
·       Dulu bulan puasa kena cucuk 2x, sekarang doktor suruh cucuk sekali je
·       Masa mak berhenti Vivix kejap, naik kudis kat tempat cucuk insulin. Bila makan Vivix, cepat sangat kering kudis
·       Mak lebih bertenaga menjalani kehidupan seharian yg aktif

·       Kulit mak nampak makin cantik

Memang berbaloi sangat kami adik beradik belikan Vivix untuk mak. Alhamdulillah, terima kasih Allah.



* * * * *




BAPA MERTUA DAH TAK PERLU INSULIN .
===================================

testimoni kencing manis diabetes



Kisahnya,bapa mertua ni ada penyakit kencing manis. Tahap gula yg tinggi. Tapi tak pernah nak berpantang makan dan.sebagainya.

Nak dijadikan cerita,satu haritu dia buat kerja2 dekat luar rumah. Kaki terpijak paku berkarat. Kaki jadi luka dan tak baik2. Bernanah dan berdarah berterusan keluar. Jadi nak solat pun susah. Kesian dgn.keadaan kaki dia yg tak baik2 tu...dan takut kena potong. 

Akhirnya akk perkenalkan vivix pada abah.mula2 memang susah nak ambik. Rasa macam tak percaya. 

Semasa ada promo vivix,dia beli dan join member. Bila 1-2 botolminum,dia rasa badan ada panas2 dan gatal2 tapi tetap teruskan. Bila dah ambik sehingga 5botol..

doktor sahkan abah dah tak perlu insulin. Kaki pun bertambah baik dan luka semakin kering dan tak bernanah lg. Bila abah teruskan pengambilan vivix yg ke 6 botol,keadaan dia semakin baik dan dah boleh solat dan berjalan.seperti.sediakala.

Dengan pengambilan 2kali.sehari abah dah boleh berjalan dengan baik.
Alhamdulillah.


* * * * *


Jaminan Vivix Shaklee untuk tingkat mutu kesihatan

Falsafah Shaklee ialah menyediakan kehidupan yang lebih sihat untuk semua orang, sesiapa sahaja. Apabila anda memilih produk Shaklee, 3 perkara yang dijamin benar ialah;

1. Sentiasa selamat

2. Sentiasa berkesan

3. Sentiasa mesra alam


Shaklee Vivix mempunyai manfaat yang sangat besar untuk kesihatan secara keseluruhan.

  • Vivix mempunyai kajian klinikal diatas semua bahan yang digunakan. Bahan-bahan yang digunakan adalah 100% organik dan semulajadi.
  • Vivix mempunyai patent pending yang menjadikan ia unik diseluruh dunia.
  • Mempunyai landmark study yang menyokong keselamatan serta keberkesanannya terhadap pengguna jangka masa panjang. 


Sekiranya anda sedang dalam ikhtiar untuk mengatasi gejala atau mengatasi kencing manis, segera dapatkan Vivix dan baiki mutu kesihatan.

Jika ada saudara mara atau kenalan yang mengalami masalah penyakit kencing manis, cadangkan lah Vivix untuk mereka juga.

shaklee vivix kencing manis


Order

===========================
Hubungi

Hazana Binti Hamzah (sid 908814)
Facebook : Jana Hazana
Instagram : Jana_Hazana

===========================

shaklee untuk kencing manis





No comments:

Post a Comment

Follow Instragram Jana_Hazana